ALGEMENE VOORWAARDEN SCHILDPADDEN LUCHTBRUG

Inschrijving:
U kunt uw schildpad(en) alleen inschrijven via het online registratie formulier.

Na uw aanmelding krijgt u van ons binnen enkele dagen een schriftelijke bevestiging toegestuurd, met een persoonlijk registratie nummer.
* On-line formulier

Belangrijk!
Bij aanmelding via e-mail wordt allereerst een e-mail verstuurd naar uw e-mail account ter verificatie van gegevens en uw e-mail adres, heeft u binnen een dag na aanmelding van uw schildpad(den) geen bericht van ons ontvangen raden wij u aan nogmaals het formulier in te vullen en speciaal te letten op uw e-mail adres. Na ontvangst van de door ons aan u verstuurde e-mail verzoeken wij u per omgaande de aan u verstuurde e-mail nogmaals naar ons te versturen, het adres staat al in het vakje ‘aan’ pas dan ontvangen wij uw aanmelding direct in onze mailbox. En kunnen wij uw aanmelding in behandeling nemen.

Betaling

    Automatisch
    Heeft u voor automatische afschrijving gekozen dan zal het aangegeven bedrag automatich van uw rekening worden gehaald. U krijgt automatisch een bevestiging, afstandsverklaring en een registratienummer van ons opgestuurd. Het bedrag wordt pas afgeschreven nadat u van ons de registratiebevestiging en uitnodiging heeft ontvangen.

    Overmaken
    Na ontvangst van deze bevestiging kunt u het verschuldigde bedrag, en een eventuele zeer welkome donatie, voor herplaatsing aan de stichting overmaken o.v.v. uw persoonlijke registratie nummer op ABN-AMRO rekening 43.11.52.276 t.n.v. Stichting Schildpad.

Alleen volledig betaalde herplaatsingaanvragen worden door ons verwerkt, onvolledige bedragen en bedragen gestort zonder vermelding van het registratie nummer worden gezien als donatie en als zodanig verwerkt. Uw bijdrage voor het transport is 40 Euro per schildpad, let wel dit bedrag is absoluut onvoldoende om de lopende kosten te kunnen dekken. Alle dieren worden gechipt, gecontroleerd door een dierenarts en in ons ‘Intake Centrum’ ondergebracht. Daarbij gaat het grootste deel van het bedrag naar het Italiaanse Carapax toe om de dieren daar te kunnen verzorgen.

In verband met de door ons te plegen voorbereidingen en daaraan verbonden kosten is het alleen mogelijk de aanmelding van uw schildpad(den) te cancelen maximaal één week na uw aanmelding. Daarna zijn wij genoodzaakt 50% van het bedrag in rekening te brengen. Indien u besluit om op de dag van aanmelding om op uw beslissing tot herplaatsing terug te komen zijn wij genoodzaakt het volledige bedrag in rekening te brengen.

Bent u onverwacht verhinderd om op de dag van uitnodiging uw schildpad te brengen dan raden wij u aan per omgaande, bijvoorkeur via e-mail, contact met ons op te nemen, o.v.v. uw registratienummer, waarna wij u een nieuwe datum laten toekomen.

Intake en verzending
U dient zelf voor het transport van de schildpadden naar onze tijdelijke opvang locatie te zorgen, deze ligt in Eemnes (NH). U wordt zeer dringend verzocht op de één van de door ons aangegeven data uw schildpad(den) op de genoemde tijden bij ons te brengen. De intake dagen vinden altijd plaats op zaterdagmiddag van 12.00 tot 16.00 uur. Geef alstublieft uw voorkeursdatum aan bij uw aanmelding, wij zullen u dan inplannen op deze dag. De transporten naar Italië vinden meestal plaats in de weekenden, op deze ‘transport’ weekenden is het dan ook niet mogelijk om uw schildpad(den) bij ons aan te bieden.

Afstandsverklaring
Bij het aanbrengen van uw dier aan een medewerker van Stichting Schildpad, dient u de aan u verstuurde en door u zo compleet mogelijk ingevulde afstandsverklaring te ondertekenen en aan één van onze medewerkers te overhandigen. Stichting Schildpad verklaard dat onder geen beding de ontvangen dieren af worden gestaan aan de vorige eigenaar, opnieuw in particulier bezit komen en zal of zal laten gebruiken voor laboratorium onderzoek, vivisectie of op welke andere voor het dier als zeer onprettig beschouwde methoden.

Het online-formulier

© 2005 Stichting Schildpad
Terug naar boven

Ga naar de homepage